به گزارش صنعت خبرلری ، قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ پس از چندین هفته تنش به تعادل رسیده و طبق گزارشهای میدانی خبرنگار این رسانه در حال حاضر تخم مرغ به قیمت ۱۷۵۰۰ تومان و مرغ ۲۰۴۰۰ تومان در اکثر نقاط شهر در دسترس است.

برخی فروشندگان هم برای جلب مشتری مرغ را تا زیر ۲۰ هزار تومان و تخم مرغ را زیر ۱۷۵۰۰ تومان می فروشند.

 در همین زمینه اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در گفتگویی ، در خصوص کمبود مرغ در تبریز گفت: امروز و روزهای قبل سطح کشتار مرغ در استان بالای ۲۵۰ تُن بوده در حالیکه نیاز استان نزدیک به ۲۲۰ تن است.

وی با بیام اینکه مشکلی در تولید وجود ندارد، عنوان کرد: تمام تلاش ما برای تولید میزان مناسب مرغ است که علی‌رغم اینکه این اتفاق رخ می‌دهد اما مشکل نبود مرغ در مغازه‌ها با وجود تولید ما را مایوس می‌کند.

حمزه امین‌زاده، رئیس سازمان صمت استان هم در اسخ به خبرنگار آناج در خصوص چرایی نبود مرغ اظهار داشت: از نظر توزیع مشکلی در سطح شهر وجود ندارد و شاید برخی‌ها نخواهند مرغ را به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بفروشند اما ما توزیع را به خوبی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان در حال نظارت هستند، یادآور شد: اگر مردم شکایتی در خصوص کم فروشی یا نبود مرغ دارند به این سازمان اطلاع دهند تا بازرسان ما این موضوع را بررسی کنند.