معاون استاندار آذربایجان شرقی در جمع مهندسان پیشکسوت تبریز به ذکر خاطره ای از ساختمان سازی دهه ۶۰ خود در شهر تبریز پرداخت.

پور مهدی ،معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان مهندسی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مصالح استاندارد ساختمان در شورای فنی استان اظهار کرد: استفاده از تکنولوژیهای نوین در ساختمان سازی استان مورد تاکید جدی قرار گرفته است و در همین راستا جلسات مشترک برگزار میشود تا به نتیجه دهی جدی در این مورد برسیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حوزه ساختمان سازی پیشرفت خوبی صورت گرفته ، یادآور شد: در دهه های گذشته توجه خوبی به ساختمان سازی اصولی صورت نمیگرفت ولی در حال حاضر بر کنترل مقررات ملی و سختگیری بر آن تاکید زیادی وجود دارد.

وی گفت: بنده خود در دهه ۶۰ برای اخذ پروانه ساختمان به شهرداری تبریز رفتم و نقشه خیلی ساده ای با دیوارهای حمال به من داده شد و سریع پروانه ساختمان را گرفتم.

پور مهدی افزود: در سالهای بعدی که سواد من افزایش یافت از اینکه شبها زیر سقف چنین خانه ای بخوابم احساس امنیت نمی کردم اما امروز شرایط بسیار متفاوت و کیفیتها بهتر شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی که خود از مهندسان پیشکسوت استان به شمار می آید با بیان اینکه تجلیل از مهندسان قدیمی کار خوبی است گفت: امروز باید قدر مرا بدانید فردا که نیستم تجلیل به کارم نمی آید و البته خودم را مثال زدم و منظورم همه مهندسان باسابقه و پیشکسوت است.