صنعت خبرلری: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : آماده هرگونه همکاری برای ادامه تولید و تثبیت اشتغال در هر بخش از صنعت هستیم و در این مسیر، همراهی مدیران صنایع و سهامداران نقش بسزایی دارد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حبیب امین زاده در جلسه کارشناسی ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به بررسی مشکلات شرکت ایران مایه اختصصای داشت، افزود : عزم مسولان استانی بر کمک به این واحد صنعتی که جزو واحدهای حیاتی کشور محسوب می شود؛ جزم است و خواسته ما تداوم تلاش موثر مدیران آن در راستای پیگیری مصوبات کارگروه تسهیل است.
وی ادامه داد : مصوبه های خوبی در جهت حمایت از تولید در ستاد تسهیل منعقد شده که اثرات مثبت آنها از طرفی به پیگیری سریع واحدهای تولیدی مشکل دار و از سوی دیگر همکاری و همراهی سازمان های خدمت رسان است .
وی با اشاره به اینکه یکی از عمده معضلات در رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی عدم برنامه محوری در مدیریت مشکلات از سوی صاحبان صنایع است؛ اظهار داشت: در برخی موارد علی رغم مکاتبات متعدد با صنایع مشکل دار، هنوز برنامه مدون و نقشه راه مناسب برای رفع چالشها از سوی صاحبان صنایع اعلام نشده است.
امین زاده از تغییرات مدیریتی متعدد در صنایع بخش خصوصی به عنوان یکی دیگر از مهمترین عوامل کاهش سرعت در روند حل مشکلات واحدهای صنعتی یاد کرد .
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت : در سایه تلاش مدیران استانی هیچ پرونده فعال در دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برقرار نیست و با توجه به درصد بالای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان لازم است صاحبان صنایع به ویژه صنایع مشکل دار در جهت رفع چالشهای مدیریتی، برنامه های محوری خود را اعلام کنند.
جلسه کارشناسی ویژه ستاد تسهیل با موضوع بررسی مشکلات شرکت ایران مایه پس از برگزاری چند جلسه کارشناسی و بازدیدهای میدانی از سوی کارشناسان سازمان صمت و دبیرخانه ستاد تسهیل با حضور سازمان ها و نهادهای مرتبط نظیر جهاد کشاورزی و محیط زیست جهت پیگیری و رفع مشکلات واحد یادشده برگزار شد.