مدیر فروش آرتاویل تایر گفت: در حال حاضر گلدستون بخش اعظم تایر تراکتور سازی و ایران خودرو و سایپا را تامین می کند.
غفاری ، امروز در گفتگو با خبرنگار صنعت تبریز در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و لوازم یدکی در تبریز با اشاره به وضعیت تولید لاستیک گلدستون در شرکت آرتاویل تایر گفت: شركت مجتمع صنعتی آرتاويل تاير به عنوان بزرگترين كارخانه لاستيک سازی شمال غرب كشور در شش كيلومتری استان اردبيل احداث و با توجه به اهميت و نقش توليدات داخلی در افزايش درآمد ملی و همچنين توسعه صادرات غير نفتی و نيز به منظور نيل به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير از سال ۱۳۷۶ فعاليت توليدی خود را آغاز نمود و نام تجاری گلدستون را برای محصولات خود برگزيد.
وی افزود: ظرفيت اوليه شركت ۲۵۰۰۰ تن در سال است که شامل انواع تاير، تيوپ نوار وسايط نقليه سبك وسنگين بود و با گذشت مدت زمان كمی به ۳۵۰۰۰ تن در سال ارتقاء يافت.

photo_2015-10-14_23-41-09

مدیر فروش آرتاویل تایر تایر یادآور شد: در حال حاضر ظرفيت كارخانه ۴۰۰۰۰ تن در سال میباشد كه بيش از ۳۰ سايز توليدی لاستيك سبک، سنگين و كشاورزی را نيز در برنامه كاری خود جای داده است و تلاش داریم اين ظرفيت در آينده با اجرای طرح های توسعه افزايش یابد.
غفاری تاکید کرد: راهبرد مجتمع پيوند با انواع مشتريان می باشد كه در اين راستا تا كنون توانسته است پيوند مناسبی با خودرو سازها از جمله ايران خودرو و سايپا كه دو شركت بزرگ توليد كننده خودرو سواری در كشورمی باشند برقرار نمايد و با افزايش ظرفيت توليدی جهت تايرهای سواری راديال هم اكنون سهم قابل ملاحظه ای در تامين نياز خودروسازهای موفق ايرانی دارد.
مدیر فروش آرتاویل تایر گفت: در حال حاضر گلدستون بخش اعظم تایر تراکتور سازی تامین می کند و در زمینه تایرهای سنگین نیز فعال هستیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه در سالهای اخیر تایرهای گلدستون مشکلاتی در زمینه بالانس داشت که در حال حاضر این مشکلات مرتفع شده و تا ۳۶ ماه گارانتی و خدمات بعد از فروش ارائه می دهیم.
وی افزود: ۱۵۰۰ نفر نیرو در این شرکت فعال هستند که نقش ارزنده ای در اشتغالزایی بر عهده داریم.