سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پس از پیگیری یک ساله این کمیسیون در بحث مشکلات صنعت کاغذ کشور امروز این موضوع با حضور وزرای آموزش و پرورش، صنعت و اقتصاد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: در جلسه امروز به دنبال پیگیری‌های قبلی در بحث صنعت کاغذ در کشور و سفرها و بازدیدهایی که اعضای در این راستا داشتند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون طی یک ساله گذشته بازدیدهای میدانی خود را در ۴ استان که صنایع کاغذ در آنها فعال است (استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، خوزستان و اصفهان) به عمل آوردند و در این بازدیدها مقرر شد تا جلسه‌ای در کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه برگزار و این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دراین جلسه محمدرضا نعمت‌زاده، علی طیب‌نیا، علی‌اصغر فانی و نمایندگانی از وزارت ارشاد، نمایندگان ۴ استان مذکور و نماینده بخش خصوصی، مسئولان و مدیرعامل تولیدکننده کاغذ حضور داشتند و مشکلاتی در حوزه صنعت کاغذ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و وزرا نیز پاسخ‌هایی را ارائه کردند.

طاهری در پایان گفت: به دلیل گستردگی بحث‌ها و اینکه این مباحث در یک جلسه قابل جمع‌بندی نبود و مقرر شد تا کارگروهی متشکل از نمایندگان وزراتخانه‌ها، اعضای کمیسیون فرهنگی به زودی تشکیل و جزئیات مشکل صنعت کاغذ را مورد بررسی قرار دهد.