سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای بازدیدهای گذشته کمیسیون فرهنگی از کارخانجات کاغذسازی سراسر کشور، دوشنبه این هفته (۱۸ خرداد) برخی اعضای به بازدید از کارخانه کاغذسازی مراغه خواهند رفت

سید علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی گفت: روز یکشنبه (۱۷ خرداد) کمیسیون فرهنگی پیرامون برخی دغدغه های موجود در حوزه فرهنگ فضای مجازی به مباحثه خواهد پرداخت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه شبکه های اجتماعی و فعالیت جبهه ضد فرهنگی در فضای سایبر، همچنین حملات غرب علیه ارزش های فرهنگی از مهم ترین دغدغه های کمیسیون فرهنگی است که در این جلسه راجع به آنها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی در ادامه به دستور کار بعدی کمیسیون فرهنگی گفت: در راستای بازدیدهای گذشته کمیسیون فرهنگی از کارخانجات کاغذسازی سراسر کشور، دوشنبه این هفته (۱۸ خرداد) برخی اعضای به بازدید از کارخانه کاغذسازی مراغه خواهند رفت تا از نزدیک با نحوه کار این کارخانه و مشکلات موجود بر سر راه تولید کاغذ آشنا شوند.

طاهری با اشاره به هدف از بازدیدهای کمیسیون فرهنگی از کارخانجات کاغذسازی سراسر کشور بیان داشت: پیش از این نیز اعضای کمیسیون فرهنگی از کارخانه کاغذسازی استان خوزستان بازدید کردند که قرار است در نهایت بعد از بازدید از چند کارخانه کاغذسازی از مسئولان مربوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت دعوت به عمل آوریم تا در خصوص مشکلات موجود در این حوزه صحبت شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: روز سه شنبه (۱۹ خرداد) نیز علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی حاضر می شود تا به سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص مسائل مختلف فرهنگی کشور پاسخ دهد./

sanatimiz.ir