معاون فني شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي از آماده‌سازي تصفيه‌خانه فاضلاب ناحيه صنعتي ملكان جهت بهره‌برداري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، به نقل روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سهراب فیض‌زاده، در بازدید از این ناحیه صنعتی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب ناحیه صنعتی ملکان یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای واحدهای صنعتی مستقر است که مراحل نهایی آن در حال انجام بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ظرفیت این تصفیه خانه ۱۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز است که با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و خواهد توانست مسائل زیست محیطی برخی واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی ملکان را رفع کند.

فیض‌زاده، با اشاره به سایر پروژه‌های در حال اجرای این ناحیه صنعتی، اظهار کرد: عملیات خیابان‌سازی و آسفالت بخشی از معابر این ناحیه نیز به اتمام رسیده که ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

فیض‌زاده، به آغاز عملیات تعریض ورودی ناحیه صنعتی ملکان نیز اشاره کرد و ادامه داد: تعریض و بهسازی ورودی این ناحیه صنعتی با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان آغاز شده و یکی از درخواست‌های صنعتگران آن به زودی جامه عمل خواهد پوشید.

وی با اشاره به واگذاری قطعات شهرک صنعتی ملکان، گفت: عملیات اجرای منبع آب ۲ هزار مترمکعبی این شهرک نیز با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست احداث بوده و خواهد توانست در پایداری آب این شهرک نقش مهمی ایفا کند.