نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از رها شدن بازار اقتصادی از سوی دولت، گفت: دولت در رابطه با افزایش ۲ درصدی حقوق کارمندان مردد است اما طی ۶ ماه قدرت خرید مردم ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و این وادادگی بازار در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، به نقل از دفتر ارتباطات نماینده مردم مرند در مجلس، محمد حسن‌نژاد  (سه‌شنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، وزرا و هیات دولت در خصوص مدیریت کشور به ویژه قدرت اقتصادی اظهار داشت: متاسفانه دولت بازار اقتصاد را رها کرده است، طی چند روز قیمت خودرو تولید داخل از ۷۳ میلیون به ۹۰ میلیون افزایش یافته است همچنین طی ۶ ماه قیمت دلار از ۳هزار و ۷۰۰ تومان به ۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در رابطه با افزایش دو درصدی حقوق کارمندان مردد است اما طی ۶ ماه قدرت خرید مردم ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و این وادادگی بازار در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

وی افزود: با این همه فشار اقتصادی مردم به جای رفع آنها اعلام می‌شود که مکانی برای اعتراض مردم پیش‌بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به رئیس جمهور و نمایندگان با انتقاد از اینکه برخی از مسوولان رده بالا و فرزندان آنان تابعیت خارجی دارند، تصریح کرد: این افراد نباید در جاهای حساس به کارگیری شوند زیرا نمی‌توانند در عرصه‌های بین‌المللی و مذاکرات از حق مردم ایران دفاع کنند.

حسن‌نژاد در تذکری دیگر با انتقاد از اینکه آمار سرقت بیش از حد افزایش یافته است، گفت: اجناس سرقتی به هیچ وجه پیدا نمی‌شود، سارقان هم تنبیه نمی‌شوند و امنیت جامعه خدشه‌دار شده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات دولت ادامه داد: هر روز مصوبه‌ای در خصوص مناطق آزاد ارائه می‌شود، این بیانگر این است که هیات تطبیق مصوبات چنین مصوباتی را رد نمی‌کند.