معصومه آقاپور علیشاهی

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: بانک مرکزی تا به حال نتوانسته حجم نقدینگی را در کشور کنترل کند و هیچ نظارتی بر بازار ارز و سکه نشده و مردم عالم برزخی را در این زمینه تجربه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، معصومه آقاپور علیشاهی شامگاه امروز شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بانک مرکزی موظف است تا وضعیت بازار ارز و سکه را ساماندهی کرده و نیازهای مردم را تامین کند، اظهار کرد: در حال حاضر حباب بازار ارز و سکه فروکش کرده و آرامش معناداری بر بازار سکه و ارز کشور حاکم است.

وی افزود: متاسفانه بانک مرکزی تا به حال نتوانسته است حجم نقدینگی را در کشور کنترل کند و در عین حال هیچ نظارتی بر بازار ارز و سکه نشده که مردم اکنون عالم برزخی را در این زمینه تجربه کرده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به دنبال این هستند که آینده جایگاه سیاسی ایران، ATF و امنیت سرمایه گذاری چگونه خواهد شد از طرفی متاسفانه امنیت روانی در بازار سکه و ارز نه تنها برقرار نشده است بلکه شرایطی به وجود امده که مردم در بلاتکلیفی به سر می برند.

آقاپور در ادامه بر لزوم برقراری امنیت روانی در بازار سکه و ارز تاکید کرد و گفت: باید از این آرامش به عنوان یک فرصت برای اتخاذ تصمیم قطعی استفاده کرد، تا پس از این برزخ نقدینگی به بازارهای پولی هدایت شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس بابیان اینکه دولت می بایست بخش خصوصی و صرافی ها را در پازل اقتصادی کشور قرار دهد، بیان داشت: در صورتی که دولت بخش خصوصی و صرافی ها را در پازل اقتصادی کشور قرار ندهد یقیناً شاهد سونامی در بازار سکه و ارز خواهیم بود.

منبع: مهر