با توجه به اینکه کارفرمایان در قبال کارگران واحدهای خود موظف به انجام تعهدات هستند، از بانک‌ها درخواست شده تا در ماه پایانی سال نهایت مساعدت را نسبت به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.
به گزارش صنعت تبریز ، احمد محمدزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه کار گروه تسهیل عالی‌ترین کار گروه تصمیم گیرنده در استان در خصوص رفع موانع تولید است، اظهار داشت: با وجود اختیارات این کار گروه، همه باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تلاش کنیم و واحدهای دارای مشکل نیز از این کار گروه انتظار دارند و به دنبال نتایج نشست‌ها هستند.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افزود: برای حمایت از صنایع استان، باید با حرکت در مسیر لبه نرم قانون از واحدهای تولیدی موجود در استان حمایت کنیم.

محمدزاده با تاکید بر اینکه حفظ واحدهای تولیدی یعنی حفظ اشتغال، ادامه داد: با توجه به این مسئله در قبال افرادی که در استان شاغل هستند مسئول هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: منظور از رفع موانع تولید حرکت در مسیر خلاف قانون نیست، بلکه باید با حرکت در مسیر قانون و با استفاده از راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مساعدت برخی دستگاه‌های استان و بانک‌ها در قبال واحدهای تولیدی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه کارفرمایان در قبال کارگران واحدهای خود موظف به انجام تعهدات هستند، از بانک‌ها درخواست شده تا در ماه پایانی سال نهایت مساعدت را نسبت به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.