سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی به اهمیت فعالیت تخصصی در حوزه اقتصادی تاکید کرد و گفت: هر سرمایه‌گذاری نمی‌تواند مدیر واحد صنعتی باشد، چراکه این مسئله بر کیفیت کالا تاثیر منفی دارد.
به گزارش صنعت تبریز ، احمد محمدزاده صبح امروز در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه همیار کردن مصرف کننده موجب موفقیت در تولید و فروش می‌شود، اظهار داشت: آموزش مصرف کننده به حدی مهم است که باید آنان را به عنوان همکار خود انتخاب کنیم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی بر اهمیت فعالیت تخصصی در حوزه اقتصادی و صنعتی تاکید کرد و گفت: هر سرمایه‌گذاری نمی‌تواند مدیر واحد صنعتی باشد ولی متاسفانه در حال حاضر کارفرما از سرمایه‌گذار جدا نیست و این مسئله بر کیفیت کالا تاثیر منفی دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مدیریت از سرمایه‌گذاری جدا شود و در این حالت جایگاه مدیریت تخصصی بهبود می‌یابد و در اصلاح قانون تجارت این موارد باید مورد لحاظ قرار گیرد.

محمدزاده تاکید کرد: چگونه است که برای راندن یک اتومبیل نیازمند گواهینامه هستیم و مدارک مالکیت ماشین کافی نیست اما برای اداره یک واحد صنعتی گواهی مهارت و مدیریتی نیاز نیست و تنها سرمایه کافی است و این روند موجب می‌شود تا مشکلات تولید و بیکاری را داشته باشیم.

محمدزاده در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور فعال اتحادیه‌ها در زمینه تولید و نظارت بر مواد غذایی بیان کرد: در حال حاضر در آذربایجان‌شرقی اتحادیه‌های نان به صورت جدی وارد کار شده‌اند که نتایج آن را در ماه‌های آینده مشاهده خواهیم کرد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی بر اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: بستن درب کارخانجات هیچ هنری محسوب نمی‌شود و باید ضمن ارائه آموزش‌های لازم برای ارتقای کیفیت محصولات بر آموزش نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که با محدودیت فعالیت‌های تجاری با جهان مواجه هستیم باید ابتکارات را به کار بست و امیدواریم با اتمام تحریم‌ها و کاهش هزینه‌ها زمینه تولید محصولات کیفی‌تر حاصل شود.

محمدزاده گفت: در حال حاضر اگر کسی بخواهد محصول معتبر و با کیفیتی را وارد کشور کند راه برایش بسته است و از کشورهای محدودی می‌توانیم محصول وارد کنیم.