مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت برای تأمین گاز مورد نیاز سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی در منطقه نداریم و با تأمین زیرساخت‌های لازم در کمترین زمان ممکن آمادگی داریم گاز مورد نیاز متقاضیان بخش صنعت و اشتغال را فراهم کنیم.
ولی‌الله دینی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های تولیدی این شهرستان در شهرک صنعتی اهر اظهار داشت: محدودیت برای تأمین گاز مورد نیاز سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی در منطقه نداریم و با تأمین زیرساخت‌های لازم در کمترین زمان ممکن آمادگی داریم گاز مورد نیاز متقاضیان بخش صنعت و اشتغال را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود موقعیت ویژه شهرستان اهر، کلیبر و هوراند به جهت کوهستانی و صعب‌العبور بودن برخی مناطق این شهرستان‌ها با تلاش همکاران و شرکت گاز هم اکنون تمام زیرساخت‌های لازم برای تأمین گاز طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی فراهم شده گفت: در شهرک صنعتی اهر بدون هیچ مشکل و در کمترین زمان انشعاب گاز واگذار می‌شود و در سایر مناطق این شهرستان و شهرهای همجوار نیز با وجود بعضی محدودیت‌ها آمادگی داریم برای تحقق امر اشتغال به نحو ممکن در تأمین گاز مورد نیاز متقاضیان اقدام لازم انجام دهیم.

این مقام مسئول، گفت: زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به معدن مس انجرد انجام شده و برای کارخانه در دست احداث آهک هیدراته نیز گاز مورد نیاز تأمین می‌شود.

وی، به همکاران خود در شرکت گاز اهر توصیه کرد اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی منطقه ارسباران و شهرستان اهر بوده و به صورت خارج از نوبت به متقاضیان امر تولید و اشتغال طرح‌ها را مورد رسیدگی قرار داده و گاز مورد نیازشان تأمین شود.