به گزارش صنعت تبریز ، محور تبریز _ آذرشهر و جاده آذرشهر-عجب شیر قبل از ظهر و عصر امروز شاهد کشته و زخمی شدن ۷ شهروند آذربایجان شرقی بود.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی خبر داد: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده، عابر پیاده در دم جان باخت.
حبیب حسینقلی زاده گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با گزارش وقوع یک سانحه رانندگی در محور تبریز _ آذرشهر، یک کیلومتر مانده به پلیس راه، تکنسین های پایگاه سردرود به محل اعزام شدند.
وی گفت: در بررسی اولیه از صحنه وقوع حادثه رانندگی، مرگ عابر پیاده ۳۵ ساله در محل تائید شد.
حسینقلی زاده با ابراز تاسف از افزایش آمار فوت عابران پیاده گفت: فرهنگ استفاده از پل عابر پیاده و خط کشی ویژه عابران پیاده نهادینه نشده است.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت:واژگونی خودرو آردی و برخورد پراید با گاردیل در جاده آذرشهر-عجب شیر مرگ جوان مرد ۲۳ ساله و خانم ۶۵ ساله را بدنبال داشت
حسینقلی زاده گفت:عصر امروز شنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۲۶در جاده آذرشهر-عجب شیر, نرسیده به کارخانه آهک , همزمان واژگونی خودرو آردی و برخورد پراید با گاردیل , مرگ دو تن را بهمراه داشت .
وی گفت:با اعلام این دو حادثه در ساعت ۱۸:۳۰ به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان آذرشهر, پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیرامین,آذرشهر و پایگاه امدادو نجات هلال احمر بمحل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ ۱تن زن حدودا ۶۵ ساله را درمحل تایید و یک جوان مرد ۲۳ ساله که بعلت شدت حادثه در بیمارستان فوت کرد و ۴ سرنشین دو خودرو را که دو تن از آنان دچار صدمات شدید شده بودند, به بیمارستان آذرشهر انتقال دادند.
حسینقلی زاده گفت:عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی امار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر میگیرد که مطمئنا با رعایت این موارد, شاهد کاهش این حوادث و مصدومیتها خواهیم بود.