استاندار آذربایجان‌شرقی از هفدهمین سفر استانی حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و اعضای کابینه به آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این سفر چهارشنبه هفته آینده ۳۰ اردیبهشت‌ماه انجام می‌دهد.

به گزارش صنعتیمیز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که تمهیدات لازم برای انجام این سفر فراهم شده است، اظهار داشت: صبح امروز در جلسه‌ای که با رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و معاونین داشتیم گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام یافته برای سفر استانی هیات دولت را ارایه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم روحانی، کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت مهمان مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی بوده و اولین برنامه رئیس جمهور در این سفر نیز دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شریف و بزرگوار استان خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سفر دو روزه خواهد بود، اظهار داشت: دیدار و سخنرانی عمومی در جمع مردم تبریز، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، سخنرانی در جمع علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست‌خبری از عمده برنامه‌های رئیس‌جمهور در تبریز خواهد بود.

گزارش صنعتیمیز می افزاید در حالی که ۵ روز به سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی باقی است جای جای شهر تبریز پر از بنرهای استقبال از  رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید شده است.

این بنرها به زبانهای فارسی و ترکی از صبح امروز جمعه در جای جای شهر تصب شده اند.