نایب رئیس اول مجلس شوای اسلامی گفت: رسانه ملی بایستی برای پوشش قوی رویداد بین‌المللی تبریز ۲۰۱۸ تجهیز شود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، مسعود پزشکیان ظهر امروز سه شنبه در نشستی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سرمایه‌های اجتماعی را زمانی از نمی‌دهیم که به صورت صادقانه و شفاف سخن بگوییم، اظهار داشت: متاسفانه بدون هیچ توجهی به محدودیت‌های منابع مالی کشور، رفتارها و کردارها به گونه ای شده که جزو بالابردن توقعات مردم چیزی عایدمان نشده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت جزو طرح‌های غیرکارشناسی در کشور است که نتیجه این طرح ایجاد شکاف بین حقوق پرستاران و پزشکان شده و علاوه بر این ها موجب شد تا فرهنگ مردم نیز به هم بخورد.

وی با ابراز تاسف از اینکه وعده‌های داده‌شده به مردم با منابع مالی و درآمدها تناسبی ندارد، گفت: به اعتقاد بنده باید طبق درآمد و منابعی که داریم برای مردم سفره باز کنیم و در عین حال وعده‌ای ندهیم که غیرقابل عملی باشد.

پزشکیان در ادامه با اشاره به اینکه رسانه ملی بایستی برای پوشش قوی رویداد تبریز ۲۰۱۸ تجهیز شود، افزود: پیش از هر چیزی می‌بایست نیازها را احصاء کنیم و بر اساس اولویت‌بندی برای تامین نیازها اقدام نماییم اما در این میان نمایندگان مجلس نیز می‌توانند با مذاکرات بخشی از منابع موردنیاز را تامین کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه لازمه توسعه و پیشرفت کشور هماهنگی و اتحاد ملی و فعالیت هرکسی در حوزه تخصص خویش است، خاطرنشان کرد: سپردن امور به افراد کاردان و با تجربه و متخصص و احصاء مشکلات از وظایف نمایندگان مجلس است این طور نیست نمایندگان بیایند و در مورد همه چیز اعلام نظر کنند.

تجهیزات فنی و امکانات از نیازهای اصلی صدا و سیمای آذربایجان شرقی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به اینکه تجهیزات فنی و امکانات بروز از نیازهای اصلی صدا و سیمای آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: در کنار این نیازمندی‌ها برا تولید محتوا به اعتماد و حمایت نیاز داریم.

سید محمدحسین لطیفی نقش نمایندگان مجلس را در تامین زیرساخت‌ها و توسعه صدا و سیمای آذربایجان شرقی را بی بدیل دانست، یادآور شد: آن تأثیرگذاری که نمایندگان می‌توانند در تامین منابع مالی موردنیاز برای تامین و توسعه زیرساخت‌های رسانه ملی شاید کسی دیگر نتواند این طور تأثیرگذار باشد.

منبع: مهر