نایب رئیس هیئت مدیره سایپا از راه‌اندازی فاز جدید قطعات خودرو در کلیبر خبر داد و گفت: حمایت از قطعه‌سازان کوچک در دستور کار این شرکت قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت تبریز ، معصوم نجفیان در آئین تجلیل از تلاشگران عرصه تولید شهرستان کلیبر در صنعت قطعات خودرو اظهار داشت: به زودی با راه‌اندازی فاز جدید قطعات خودرو در شهرستان کلیبر زمینه برای اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود.

وی توانمندسازی، ارتقاء فرهنگ سازمانی و ارتقاء تکنولوژی صنایع قطعات تولید خودرو را برای افزایش بهره‌وری و ارتقاء تولید مهم ارزیابی کرد و بر تلاش دست اندرکاران و مدیران بخش خصوص فعال در تولید قطعات خودرو برای ارتقاء کیفی و کمی تولیداتشان تأکید کرد و افزود: این شرکت‌ها باید برای پایدار ماندن و افزایش سفارشات تولید خود به فکر درآمدهای خارج از مجموعه سایپا باشند.

نجفیان، با اشاره به رقابت اساسی در بازار تولید قطعات خودرو گفت: موسسه و شرکتی موفق دراین بازار رقابت خواهد بود که تولیدات خود را با کیفیت و استانداردهای لازم تطبیق داده و بازاریابی مناسب را انجام دهد.

نایب رئیس هیئت مدیره سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر این مجموعه بزرگ خودروسازی کشور تأکید کرد و گفت: حمایت از قطعه‌سازان کوچک در دستور کار این شرکت قرار دارد و این سازندگان به عنوان حلقه‌های زنجیره‌ای در تأمین قطعات این شرکت تأثیر گذارند و در این زمینه به علت ورود محصولات جدید در ارتقاء تکنولوژی و ماشین‌آلات قطعه‌سازان تلاش کنیم.

عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا افزود: برای قطعه‌سازان با عنوان شرکای تجاری الگویی جدید با توزیع کار تعریف می‌شود تا تأثیرگذاری لازم در زنجیره تأمین فراهم شود.