شهردار تبریز در نشست  تخصصی آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور  با بیان خاطره ای از زمان وزارت بازرگانی شریعتمداری و حضور وی در میان تجار تبریزی گفت: مردم تبریز او را در آن زمان به خاطر فامیلی شان از اهالی تبریز می دانستند.

به گزارش صنعتیمیز ،صادق نجفی امشب در نشست تخصصی آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور با اشاره به سابقه تاسیس شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در تبریز  و نقش خود د راین میان اظهار کرد:بنده تاسیس این شهرک را به جناب شریعتمداری در آن زمان پیشنهاد کردم و ایشان نیز پذیرفت و این شهرک  که با ۱۰ واحد آغاز به کار کرده  بود امروزبه حدود۷ برابر و ۶۴ واحد رسیده است.

وی گفت: یکی از شرط های حضور در این شهرک خارجی بودن یکی از طرفین است که با پیشنهاد بنده و تائید آقای شریعتمداری وزیر بازرگانی وقت این شهرک آغاز به کار کرد.

وی با بیان خاطره ای از زمان وزارت بازرگانی شریعتمداری گفت: مردم تبریز او را در آن زمان  به خاطر فامیلی شان از اهالی تبریز می دانستند.

شهردار تبریز بر استقبال همه جانبه از رئیس جمهور در سفر به تبریز تاکید کرد و افزود: کارخانه‌داران و صنعتگران در این زمینه نیز باید نقش خود را ایفا کنند.

نجفی استقبال از رئیس جمهور را آبروی ملی خواند و گفت: باید همراهی خود با انقلاب و نظام را با این استقبال پرشور نشان دهیم و شعار همیشگی همراهی مردم آذربایجان با انقلاب را نمایش دهیم.

وی بر فراهم کردن شرایط برد – برد در زمینه سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: شرایطی بهتر از ارس را می‌توانیم در تبریز برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را صورت داده‌ایم.

مدیر‌عامل سابق منطقه آزاد ارس یادآور شد: در این منطقه نیز شرایط سودآوری عالی برای سرمایه‌گذاران در سال‌های گذشته فراهم شد.