فرماندار شهرستان اهر، بر پیگیری جهت بهره مندی واحدهای دامی کوچک شهرستان اهر از تسهیلات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، زاهد محمودی عصر امروز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر، گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر یکی از قطب های دامپروری است و بیش از ۵۰۰ نفر از صاحبان واحدهای دامی کوچک در سامانه کارا، ثبت نام کرده اند، متأسفانه به این واحدهای کوچک تسهیلاتی در نظر گرفته نشده است که لازم است در این زمینه از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر پیگیری های لازم از مسئولان استانی انجام شود تا این واحدها نیز در راستای اشتغال زایی از تسهیلات برخوردار شوند.

وی، با بیان اینکه یکی از راههای تولید و اشتغال پایدار تسهیل قوانین است، افزود: از ادارات ذیربط و بانک ها انتظار می رود تا حد توان و امکان قوانین را برای کارآفرینی، اشتغال و تولید تفسیر کنند و زیاد سخت نگیرند.

فرماندار شهرستان اهر، با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری، خواستار خرید ملزومات موردنیاز ادارات شهرستان اهر از محصولات تولید داخل شد.

وی، همچنین از تشکیل شورای توانمند سازی اشتغال بانوان شهرستان اهر با حضور ادارات زیربط خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از تشکیل ستاد اجرایی حمایت از کالای داخلی زیر نظر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر خبر داد.

محمودی، در راستای تثبیت قوانین بانکی و وحدت رویه از سوی بانک های عامل در پرداخت تسهیلات از تشکیل شورای هماهنگی بانک های شهرستان اهر خبر داد.

منبع: مهر