مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان‌شرقی گقت: ضریب پشتیبانی بیمه‌ای، شاخص ارزیابی عملکرد کارگزاری‌های استان است.

به گزارش صنعت تبریز به نقل از  روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی، محمد نظری در سومین نشست سراسری کارگزاران استان با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی جایگاهی بس بزرگ در ارایه خدمات در زمینه بیمه اجتماعی اقشار مولد کشاورز و عشایر دارند.

وی با تأکید بر لزوم کنترل منابع و مصارف صندوق در رده‌های مختلف، نیل به ضریب پشتیبانی مطلوب و مطمئن بیمه‌ای برای پایداری صندوق را از اهداف کلان مدیریت استان و شاخصی مهم در ارزیابی عملکرد هرکدام از کارگزاران و اتخاذ تصمیم در ادامه همکاری برشمرد و از بررسی ضریب پشتیبانی برای هر کدام از کارگزاران طی نشست‌های آتی ماهیانه خبر داد.

در ادامه این نشست، ضمن استماع گزارش، پیشنهاد و ابتکارات دو نفر از کارگزاران شهرستان‌های مراغه و هریس، مهارت‌های ارتباط و تکریم مراجعین توسط حجت‌الاسلام محمودی مورد بحث و مداقه قرار گرفت.

همچنین آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی، تعهدات قانونی، بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت و حوزه پشتیبانی و منابع و بخشنامه‌های واصله جدید هرکدام از حوزه‌های مذکور و تدابیر مدنظر مدیریت ارشد صندوق توسط کارشناسان استان تشریح و به کلیه کارگزاران ابلاغ گردید.

شایان ذکر است، در سومین نشست سراسری کارگزاران استان در محل تالار تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران تبریز ترتیب یافته بود، مدیران ۹۲ کارگزاری صندوق به همراهان کارشناسان مربوطه حضور داشتند.