نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: طبق اعلام بانک جهانی رشد اقتصادی ایران بعداز برجام مثبت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، شهاب الدین بی مقدار ظهر امروز شنبه در جمع مردم تبریز در تشریح موافقت پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم موسوم به FATF، اظهار کرد: بنده موافق پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم هستم.

وی افزود: بنده نمی دانم چه دلیلی دارد از پیوستن ایران به کنوانسیون FATF می ترسند، مگر قرار است ما از تروریسم حمایت کنیم از تصویب این کنوانسیون هراس داریم؟ در حالی که با پیوستن به کنوانسیون FATF به دنیا ثابت می کنیم که ایران برای مقابله و مبارزه با تروریسم عزم جدی دارد.

بی مقدار تاکید کرد: وقتی جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون FATF بپیوندد یقیناً حمایت های ایران از گروه های فلسطینی و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان شفاف تر خواهد شد و به تبع آن نتایج ارزشمندی نیز به دست می آوریم از این طریق دیگر کسی جرات متهم کردن ایران را نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه نحوه برخورد برخی از مخالفان FATF به شکلی است که تنها خود را انقلابی جلوه می دهند البته انقلابی واقعی دلسوز دین اسلام و ملت ایران است، گفت: یکی از اهدافی که مخالفان FATF به دنبال آن هستند فشار بر دولت بوده و اینکه برجام را تقبیح نمایند اما غافل از این که برجام برای کشور دستاوردهای متعددی را داشته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام بانک جهانی، جمهوری اسلامی بعد از توافق برجام رشد اقتصادی مثبتی داشته است اما این را مخالفان دولت نمی خواهند قبول کنند و به اعتقاد بنده تخریب و تضعیف دولت در واقع تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: مهر