قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی تولید کنندگان آرد، نان رایگان در همایش نان از سفره تا مزرعه پخت و عرضه می‌شود.‌
به گزارش صنعتیمیز ، غلامعلی راستی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اولین همایش نان، نانوا، نانوایی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برنامه‌های این همایش بر ضرورت اقدامات فرهنگی برای همراهی مردم در مصرف بهینه نان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری همایش نان، نانوا، نانوایی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز همکاری خوبی دارد، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تبریز توجه داشته باشد که دستگاه‌های اجرایی بودجه چندانی برای هزینه‌کرد و اجاره غرفه در این همایش نخواهند داشت و با برنامه‌های جنبی باید به درآمدزایی در این همایش پرداخت.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: کارخانجات آرد آذربایجان شرقی متحول شده و پخت نان نیز با گذشته تفاوت بسیاری دارد اما مردم باید با حقوق خود در زمینه دریافت نان سالم آشنا شوند.

وی افزود: کیفیت آرد تولیدی در استان قابل مقایسه با گذشته نیست و در همایش نان از سفره تا مزرعه می‌توان از دستگاه‌های قدیمی کارخانه‌جات تولیدی آرد به‌عنوان موزه‌ای استفاده کرد و در اختیار مردم گذاشت.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی تولید کنندگان آرد، نان رایگان در همایش نان از سفره تا مزرعه پخت و عرضه می‌شود.

راستی خاطرنشان کرد: در راستای مباحث تبلیغی توزیع رایگان نان صورت می‌گیرد و تبلیغ در زمینه محصولات نانی امری ضروری است تا مردم با کیفیت نانهای مختلف آشنا شوند.