سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در قالب غرفه ای به بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این نمایشگاه در سه بخش ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار می شود.

 سیدمرتضی نیرومند اسکویی افزود:‌ غرفه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این نمایشگاه به معرفی تسهیلات و بسته های حمایتی ارایه شده برای شرکت های دانش بنیان و فناور و همچنین معرفی کلی این سازمان و شرکت های تابعه خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذار برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان از جمله اهداف این نمایشگاه است که سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران می تواند نقش مثبتی در رسیدن به این اهداف ایفا کند.

نیرومند اسکویی ابراز کرد: تا کنون برنامه ریزی لازم برای حضور ۹ تور صنعتی از سراسر کشور برای بازدید از این نمایشگاه انجام شده و امیدواریم بهره برداری مناسبی از این بازدیدها به انجام برسد.

پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران