رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: باید مقدمات اشتغال پایدار در شرکت‌های قابل واگذاری، فراهم شده و بعد اقدام به واگذاری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز،صمد حسن‌زاده ظهر امروز در نشست مدیران شرکت “شستا” با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی استان پیشرو برای اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی بوده و انتظار داریم گروه “شستا” با مطالعه و کارهای کارشناسی شده در بحث واگذاری بخش خصوصی و فعالان اقتصادی این استان را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید حقوق و جایگاه مدیران و بخش سرمایه‌گذار در شرکت‌های قابل واگذاری گروه “شستا” لحاظ شود، افزود: اگر می‌خواهید واگذاری‌ها به درستی و با نتیجه‌بخش مناسب انجام پذیرد، باید حقوق مدیرانی که در حال حاضر در شرکت‌های قابل واگذاری مشغول هستند، حفظ کرده و تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران و خریداران قائل شوید.

وی ادامه داد: باید مقدمات اشتغال پایدار در شرکت‌های قابل واگذاری فراهم شده و بعد اقدام به واگذاری کنیم.

خاطرنشان می‌شود، دومین نشست کشوری معرفی شرکت‌های قابل واگذاری گروه “شستا” با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی ،مدیرعامل گروه “شستا” ،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی استان امروز در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

منبع: نصر