امام جمعه اهر گفت: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و از طرفی معیشت مردم این شهرستان ضعیف است.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز ، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در نشست صمیمی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارآفرینان و صاحبان صنایع شهرستان اهر که در شهرک صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و از طرفی معیشت مردم این شهرستان نیز ضعیف است.

امام جمعه اهر ادامه داد: در عین حالی که مسائل فرهنگی مهم‌تر بوده ولی مسائل اقتصادی نیز در جای خود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر در زمینه‌های معدن، کشاورزی و دام‌پروری ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرستان اهر برگزار شده ولی مهم‌تر از هر چیزی نتیجه مطلوبی است باید از این نشست‌ها حاصل شود.

حاجی‌زاده شرط فعالیت مدیران و مسئولان را در گرو رضایتمندی مردم دانست، بیان کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت ایجاد شده با اینکه مردم در راه پروردگار متعال به رهبری امام راحل انقلاب کرده‌اند اما در عین حال توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نیز مهم است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و تأمین معیشت آن‌ها بالاترین عبادت است، گفت: وقتی جوانی با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری در برابر مسئول برای اشتغال سر خم می‌کند یعنی برای مسئولان جای اما و اگر نمی‌گذارد که نسبت به این جوانان بی‌تفاوت باشد.

منبع: تسنیم