رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با بیان اینکه واحدهای صنعتی بناب فعال و پویا هستند گفت: صنعتگران بناب کوشا و جدی هستند و تسهیلات بانکی تخصیص داده شده را به طور یقیین در امر تولید هزینه خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری صنعت تبریز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن آذربایجان شرقی ، حسین نجاتی، امروز در نشست تخصصی فعالان و کارآفرینان بناب با مدیر عامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه واحدهای صنعتی بناب فعال و پویا هستند گفت: صنعتگران بناب کوشا و جدی هستند و تسهیلات بانکی تخصیص داده شده را به طور یقیین در امر تولید هزینه خواهند کرد.
وی ادامه داد: بخش بزرگی از صادرات استان از طریق شهربناب صورت می گیرد و در زمینه صادرات کشمش نیز این شهر جزو شهرهای اول کشوری محسوب می شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بیان کرد: انتظار داریم تا در زمینه اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی و صنعتی بناب توجه کافی شود و اطمینان می دهیم که بازگشت سرمایه مطلوب خواهد بود.
جواد فشنگی عضو خانه صنعت ومعدن بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه گردش مالی در بانکهای شهرستان بناب بیشتر از شهرهای همجوار است ، گفت: گردش مالی در یکی از شعب بناب چهار برابر شهر همجوار این شهر است و بنابراین انتظار داریم تا شعبه بانک صنعت و معدن در بناب افتتاح شود.
وی با بیان اینکه میزان تخصیص تسهیلات بانکی برای شهرستان بناب قابل توجه نیست و انتظار داریم تا تسهیلات ویژه برای صنایع بناب در نظر گرفته شود.
محرمعلی کریمی ، عضو خانه صنعت ومعدن بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه شرایط اقتصادی برای فعالان مناسب نیست گفت: مسئولان اقتصادی و بانکی در این راستا وظیفه ای مهمی بر عهده دارند و بایستی حمایت لازم را داشته باشند.
وی یادآورشد: تولید کنندها در شرایط کنونی انتظار دارند تا تسهیلات ویژه ای به آنان اختصاص یابد تا در شرایط نامساعد اقتصادی سرپا باقی بمانند.