رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب گفت: یک صادر کننده بنابی به عنوان صادرکننده ملی و استانی و چهار صادر‌کننده دیگر به عنوان صادر کنندگان نمونه استانی برگزیده شدند.

سیروس زاهدی‌فر رئیس اداره صنعت و معدن با اشاره به پیشرو بودن بناب در مبحث صادرات، اظهار کرد: این شهرستان با وجود مردمانی پرتلاش و کوشش‌گر در عرصه صنعت و تجارت در استان آذربایجان شرقی همیشه حرف اول را می‌زند.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب، با بیان اینکه شهرستان بناب رتبه اول صادرات را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: این امر امکان پذیر نبود مگر با همت و تلاش شبانه‌روزی فعالان عرصه تجارت، صنعت و کارخانه داران بناب.

وی افزود: طی سال جاری گمرک شهرستان بناب بیش از ۳۹ هزار تن صادرات صورت گرفته است که این حاصل همت طلایه داران صادرات شهرستان است.

زاهدی‌فر از انتخاب ۵ صادر کننده شهرستان بناب به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی و استانی خبر داد و گفت: یک صادر کننده عنوان صادر کنندگان نمونه ملی و ۴ صادر کننده بنابی دیگر عنوان صادرکننده نمونه استانی را کسب کردند.

وی در خاتمه با نام بردن اسامی این صادرکنندگان، گفت: شرکت مجتبی بناب مصطفی حدادی، صادر کننده نمونه ملی، شرکت شکوه بناب رضا طبیبی، شرکت فجر بناب عبدالله حدادی، شرکت آذر تاک کریمی و مهدوی صادر کنندگان نمونه استانی و شرکت کاوه افروز به مدیریت آقای حسین نجفی به عنوان تولید کننده نمونه استانی انتخاب شد.