نبود باکس زباله در محلات قدیمی تبریز

ساکنان ، محلات قدیمی تبریز از جمله شتربان از نبود باکس زباله داخل کوچه ها رنج می برد. در صورتی که زباله ها در ساعت مقرر به پاکبانان تحویل نشود ، باید زباله ها را تا صدمتر بلکه بیشتر به صورت دستی تا باکس زباله در خیابان حمل کنیم.

محمد معروفی – تبریز

 

 

 

 

فروشگاه های مواد غذایی مدارس را کنترل کنید

فروشگاه های داخل مدارس نیازمند کنترل بیشتری از سوی مدیران هستند. فروش انواع خوردنی های ناسالم در برخی مدارس ابتدایی موجب سوء تغذیه کودکان می شود. بهتر است در این بوفه ها غذاهای خانگی و سالم مانند آش و سالاد الویه تهیه و فروخته شود.

نیره حکمتی – تبریز

 

 

 

مسیر دوچرخه سواری میدان ساعت تا بهشتی را حذف کنید

علی رغم ترافیک شدید بین میدان ساعت تا میدان شهید بهشتی مسیر دوچرخه سواری در این محدوده در نظر گرفته شده که عملا استفاده ای از آن نمیشود و تنها به افزایش ترافیک در این مسیر کوتاه منجر شده است. لطفا در این زمینه تجدید نظری صورت گیرد و این مسیر دوچرخه سواری حذف شود.

حامد لک لکر – تبریز

 

 

 

فروش اجناس غیر ضرور در بازار تبریز

بخش ورودی بازار تبریز از سمت گرجیلر به فروش برخی منسوجات غیر ضرور اختصاص دارد. مثلا حوله احرام حج در برخی از این مغازه ها فروخته می شود که با توجه به تعطیلی حج عمره ضرورتی ندارد. این موضوع گاه موجب تعجب گردشگران نیز میشود.

حمید جوانی – تبریز

 

آسیب پا به علت ورزش غیر اصولی در دبیرستان

چند ماه قبل به علت اصرار دبیر ورزش مجبور به انجام حرکات ورزشی شدید در حیاط مدرسه شدم که در نتیجه آسیب شدیدی به پایم وارد شده و از چند ماه قبل هزینه های درمانی زیادی پرداخت کردم. متاسفانه از آن مدت تا کنون حمایتهای لازم نیز از سوی مدرسه یا مربی مربوطه صورت نگرفته و به اظهار تاسف بسنده کرده اند.

مجید جداری – تبریز

 

 

 

استفاده نابجا از کارت منزلت

شهرداری تبریز در اقدامی قابل تقدیر کارتهای منزلتی را برای شهروندان بالای ۶۰ سال در نظر گرفته تا آنان از خدمات مختلفی در شهر مانند استفاده رایگان از اتوبوس شرکت واحد استفاده کنند. اما مشاهده می شود که برخی از فرزندان و یا وابستگان این افراد مسن از کارت منزلت آنان استفاده نابجا می کنند و این کارتها توسط افراد جوان مورد استفاده قرار میگیرد.

شیوا لطفی – تبریز