رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران که تحت اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی قرار گرفته، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش صنعت تبریز به نقل از خانه ملت رضا رحمانی ، در تشریح جلسه  کمیسیون صنایع و معادن گفت:لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران، ارجاعی از صحن که تحت اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی قرار گرفته، در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود:مواد و بندهایی از این لایحه با حضور مسئولان مربوطه در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد، اما با توجه به مهم بودن این لایحه مواد باقی مانده در جلسه هفته آتی بررسی و تصویب می شود.

رحمانی با بیان اینکه توجه به بحث زیرساخت‌های پستی ضروری است،تصریح کرد:‌این زیرساخت‌ها معطل مانده‌اند و اگر نتوانیم اساسنامه پست را ساماندهی و تصویب کنیم، این زیرساخت‌ها همچنان ابتر خواهند ماند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:در موادی از اساسنامه موضوع بخش خصوصی مطرح شده است، اما درحال حاضر دولتی یا خصوصی بودن شرکت پست کشور مشخص نیست،در حالی که باید بخش خصوصی و مردم را در مجموعه پست دخیل کرد./