کاروان رویداد جاده ابریشم (Silk Road Startup) 1 آبان در شهر “تبریز” برای اولین بار در ایران با حضور کارآفرینان اروپایی و با هدف ایجاد ارتباط میان جامعه استارتاپی ایران حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز به نقل از نصر، از اصلی ترین دغدغه های کسب و کارهای نوپا در ایران به ویژه شهر تبریز که هنوز ابتدای راه و در تلاش تشکیل اکوسیستمی پایدار است، جذب سرمایه و نیاز به شناخت بازار ایران و جهانی می باشد اگرچه آغاز فعالیت های صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر  (Venture Fund)و شتاب دهنده ها تا حدودی کمکی به رشد بیشتر استارت آپ ها کرده است اما پاسخگوی همه نیازهای آنها نبوده و در این میان شهر تبریز هنوز موفق به جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی به سمت سرمایه گذاری روی کسب و کارهای نوپا نشده اس

این رویداد که در نوع خود نخستین کاروان دربردارنده تیمی از نمایندگان و کارشناسان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های موفق و نیز کارآفرینان حوزه فناوری است با هدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران در تاریخ ۱ آبان ماه در شهر تبریز برای انتخاب ۱۰ استارت آپ برتر این شهر حضور پیدا خواهند کرد.

این رویداد که در غالب ارائه کسب و کارهای نوپای حوزه های مختلف تبریز آغاز و با سخنرانی دوران خارجی در خصوص فضای کارآفرینی تبریز و جهان برگزار خواهد شد.

 

 

این رویداد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز شتابدهی نوآوری در سطح کشوری و با همکاری تیمی از فعالان حوزه فناوری تبریز “تبریز آی او”  در این شهر برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، برای ثبت نام بعنوان بازدید کننده (تماشای ارائه استارتاپ‌ها و استفاده از فرصت شبکه‌سازی با مهمانان خارجی ) از طریق https://evand.com/events/silkroad-tabriz ثبت نام کنید و اگر می‌خواهید در بخش رقابت این رویداد شرکت کنید و استارتاپ خود را روی استیج ارائه دهید به وب‌سایت http://silkroadstartup.com مراجعه  و با تکمیل فرم، فرایند ثبت نام خود را کامل کنید.

این گزارش حاکی است، رویداد بین المللی جاده ابریشم (Silk Road Startup) روز ۱ آبان در سالن شایان‌مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.