نایب رئیس مجلس با اشاره به موضوع واردات تراکتور از هند و چین گفت:در این رابطه اطلاعات فنی و تخصصی زیادی ندارم ولی به عنوان نماینده اگر نیازی به قانون در این زمینه است، می‌توان وارد عمل شد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز به نقل از فارس، مسعود پزشکیان به موضوع واردات تراکتور از هند و چین اشاره و اظهار داشت: در این رابطه اطلاعات فنی و تخصصی زیادی ندارم ولی به عنوان نماینده اگر نیازی به قانون در این زمینه است، می‌توان وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و باید قدرتمند در هر زمینه بود، افزود: اگر مشکل و حرفی در صنعت وجود دارد که می‌تواند به دست نمایندگان حل شود، باید به ما ابلاغ کنند و مجمع نمایندگان استان نیز بلافاصله وارد بررسی خواهند شد.

نایب رئیس مجلس با تاکید به اینکه اگر می‌خواهیم محصولی به بازار عرضه کنیم، باید ابتدا کیفیت مطلوب را در آن نظر گرفت تا مشتری رضایت‌مندی کافی را به دست بیاورد، ادامه داد: ارتقای کیفیت، قیمت مناسب و نیاز بازار از جمله راهکارهایی برای حل مشکل صنعتی و تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد: از تمام صنعتگران و تولیدکنندگان که مشکلی در رابطه با صنف خود دارند، درخواست می‌کنم هرگونه مشکلی که به دست نمایندگان مجلس حل می‌شود را به ما منعکس کنند تا نمایندگان استان نسبت به حل آن اقدام به عمل آورند.