دبیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کشور در این جلسه گفت: مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر،۲۳ اردیبهشت ۹۵ در سراسر کشور و در تمام شهرستان‌هایی که شعب جمعیت هلال‌احمر در آن دایر و فعال است، برگزار می‌شود.

به گزارش صنعتیمیز ، ناطقی ، دبیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کشور در  نشست روسای هیئت های نظارت و اجرایی چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی  در تبریز گفت: مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر،۲۳ اردیبهشت ۹۵ در سراسر کشور و در تمام شهرستان‌هایی که شعب جمعیت هلال‌احمر در آن دایر و فعال است، برگزار می‌شود.

ناطقی گفت  با هدف نهادینه کردن مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار و نوعدوست و خیرین در این موسسه خیریه و مردمی غیردولتی و فراهم‌کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر، این انتخابات برگزار می شود و  تمامی اعضاء و داوطلبان فعال واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت شهرستان، حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال‌احمر شهرستان مربوطه را دارند.

وی ادامه داد: همه داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی حداکثر تا فردا  با مراجعه به شعب جمعیت در شهرستان مربوطه ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ارائه کنند.

وی گفت: در این دوره دستور العمل تبلیغاتی جدیدی در ستاد اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کشور تعریف شده و انتظار داریم تا این دستور العمل ها به دقت رعایت شود.

دبیر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: آذربایجان شرقی یکی از استانهای فعالی است که بیشترین تعداد افراد خیر و داوطلب واجد شرایط برای رای دادن در چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمررا دارد و انتظار داریم تا ناظران نیز با رعایت تمامی جوانب و بی طرفانه و البته بدون اغراض سیاسی در این امر فعالیت داشته باشند.