نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
به گزارش صنعت تبریزبه نقل از ایرنا، این نمایشگاه ها میزبان غرفه هایی از کشورهای چین، ترکیه و آلمان و استان های آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، البرز و یزد است.
در این نمایشگاه ها دستگاه های بسته بندی، ماشین آلات چاپ، انواع چاپگرهای صنعتی، قطعات پنوماتیک، بنر، ملزومات مصرفی کاغذ چاپ، دستگاه های شرینگ و وکیوم، لیبل، افست، جت پرینتر، چاپ عریض، تسمه های بسته بندی و غیره به نمایش گذاشته می شود.
تلویزیون های شهری، انواع دایکاست، سازه های نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی، دستگاه های برش و حکاکی و دیگر امکانات موجود این عرصه نیز در این نمایشگاه ها عرضه می شود.
این نمایشگاه ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجم تا هشتم آبان، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنایع چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز است.
همزمان با پنجم آبان سال جاری نیز نمایشگاه های ادوات و محصولات کشاورزی و فرآورده های غذایی و شیرینی و شکلات در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر خواهد بود.
نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده ‘ استاد شهریار’، ‘پروین اعتصامی’، ‘امیر کبیر’، ‘ آذربایجان’، ‘سهند’ و ‘ستارخان’ سالانه میزبان حدود ۵۰ نمایشگاه داخلی و بین المللی است.