منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم با انتشار بیانیه‌ای شایعات مبنی بر راهیابی فرد دیگری به جای وی به مجلس دهم را تکذیب کرد.

 علیرضا منادی سفیدان در بیانیه‌ای عنوان کرد:

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه تبریز آذرشهر و اسکو

سلام و تحیت

به لطف خداوند منان

با بازشماری آرای ۱۵ درصد از صندوق‌ها نتیجه انتخابات در تبریز، تغییری نکرده و با توجه به اینکه نتیجه نهایی بررسی‌ها در جلسه چهارشنبه آینده ۲۹ اردیبهشت ماه در شورای نگهبان مورد ارزیابی و تایید نهایی قرار خواهد گرفت، منتظر اعلام نظر شورا خواهیم ماند و به فضل الهی انشاءالله نتیجه همان نتیجه اولیه خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس در تبریز مورد تایید فرمانداری و هیات نظارت استان قرار گرفته و انتشار شایعاتی در مورد تغییر منتخب تبریز باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد فتنه در جامعه می‌شود و ما خواستار پیگرد قانونی منتشرکنندگان این شایعات از سوی شورای نگهبان، وزارت کشور و فرمانداری هستیم.

ان‌شاءاالله با اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره مرحله دوم انتخابات مجلس در تبریز شایعاتی که افراد معلوم‌الحال در فضای مجازی به نفع خود منتشر می‌کنند، بی اثر خواهد شد. به قول حضرت امام (ره) «میزان رای ملت است.»

بدینوسیله از حضور مردم شریف در پای صندوق‌های رای و اعتماد مجددشان به اینجانب در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌نمایم و همچون ادوار گذشته که در عمل اثبات نموده بودم، آدم مستقل مردم شریف هستم با تمام توان بر عهد خود هستم و خدمتگزاری به مردم شریف را افتخار خود می‌دانم.

خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه‌روی شود هر که درو غش باشد

با تقدیم دعای خیر، خادم شما علیرضا منادی سفیدان