به گزارش روابط عمومی گروه ماشین سازی تبریز مراسم جشن ثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه با پیام تبریک مدیر عامل برگزار شد.

در این مراسم که با مشارکت تمامی پرسنل زحمتکش و فرزندانشان و معاونین و مدیران محترم شرکت در داخل کارخانه برگزار شد برنامه های متنوعی اجرا شد.

در پیام  مدیر عامل آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ سازی وثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه در گروه ماشین سازی تبریز نوید بخش آینده ای افتخار آمیز است .
گروه ماشین سازی تبریز در سالی که با شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده توانسته باغلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه مورد نیاز ، آنچه را که لیاقتش را داشت بدست آورده و ثابت کرد که در عرصه صنعت ، تولید و اقتصاد ، با همت پرسنل خدومش می‌تواند تاریخ سازی کند .
نیک می دانیم ثبت این رکورد نتیجه زحمات ، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها بوده که از هیچ کوششی فروگذار نکردند
اینجانب بعنوان مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز، در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هئیت مدیره خستگی ناپذیر شرکت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و در این مسیر مقدس ادای احترام می نمایم .
ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همگان امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش هرچه بیشتر، توفیقات اخیر استمرار داشته باشد.
آن شالله.

مديرعامل گروه ماشین سازی تبریز
اصغر نورآئین