معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در تبریز امروز در جلسه شورای اداری با هدیه ویژه ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی سورپرایز شد.
به گزارش صنعت تبریز ، مهدی کرباسیان امشب در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی قبل از آنکه سخنانش را آغاز کند با یک هدیه غیر منتظره از سوی استاندار آذربایجان شرقی روبرو شد هدیه ای که کرباسیان آن را مشتی و ارزشمند و زیبا خواند.
این هدیه تابلو فرشی ابریشمی با نقش صورت خود کرباسیان بود که به زیبایی توسط هنرمند تبریزی اسد زاده بافته شده بود.
این هدیه از سوی استاندار آذربایجان شرقی به پاس خدمات ویژه کرباسیان برای تبریزی ها از جمله ساخت هتل پارس ائل گلی و بیمارستان عالی نسب تقدیم شد هتلی که کرباسیان گفت برای شهر خودم اصفهان مانند آن را نساخته ام.
مدیران آذربایجان شرقی نیز چندین بار و به صورت متوالی کرباسیان را تشویق کردند.
همچنین در این مراسم نماآهنگی از کرباسیان در مورد خدماتش و اقداماتش در استان پخش شد.

وی همچنین در این مراسم با اشاره به برنامه‌های حضور خود در تبریز اظهار داشت: با حضور در شهرستان سراب و بازدید از نفلی‌سینیت سراب در جریان امور این کارخانه قرار گرفتیم که در این سفر استاندار و معاونان وی نیز همراهی کردند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: دو پروژه مهم در تبریز و نیز در شهرهای دیگر انجام شده که هتل ائل‌گلی و نیز بیمارستان عالی‌نسب از افتخارات ما است و در برخی نقاط دیگر نیز سعی کرده‌ام تا نقش ایفا کنم.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین توفیقات انسان خدمت به مردم است که خوشبختانه در این میان موفق بوده‌ام که بخشی از این موفقیت‌ها لطف‌الهی است.

وی با اشاره به پروژه نفلین‌سینیت سراب گفت: ۶ میلیارد تن نفلین‌سینیت در معادن منطقه آذربایجان و سراب داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی در کشور از قبل این پروژه در کشور برداریم.

کرباسیان خاطرنشان کرد: پروژه مهم نفلین‌سینیت سال‌ها معطل مانده بود اما با قرارداد ۱۰ میلیون یورویی که با آلمانی‌ها داشته‌ایم این پروژه تا پایان دوره اول دولت تدبیر و امید تمام شود و از حالت یک پروژه تاریخی طولانی مدت خارج شود.

معاون وزیر صنعت معدن تجارت تصریح کرد: در زمینه پروژه‌های مهم معدنی دیگر با توجه به ظرفیت آذربایجان‌شرقی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد که امیدواریم در اوایل سال آتی یکی دیگر از نتایج به ثمر برسد.

کرباسیان با بیان اینکه استقلال شرکت مس آذربایجان یکی از اولویت‌های مورد توجه مسئولان کشوری و استانی است، گفت: کارهای مقدماتی انجام شده و قول پیگیری چندین برابری را می‌دهیم تا شرکت مس آذربایجان کاملا مستقل شوند.