مدیرعامل کشتارگاه تبریز:
 
 
کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز توانست رکورد ذبح روزانه خود را جابجا نماید.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: جهت تامین گوشت مایحتاج شهروندان تبریز و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شب عید خوشبختانه کشتارگاه تبریز موفق شد در روز شنبه ۲۳ اسفند با ذبح ۳۰۰ راس گوساله و ۱۰۰۰ راس گوسفند رکورد بزند که در نوع خود کم سابقه است. به گزارش صنعت خبرلری ، کریم قدرتی اظهارداشت: در روزهای کرونایی و روزهایی که مردم از کمبود مرغ خوراکی رنج می برند کشتارگاه شهرداری تبریز توانست با بالا بردن ظرفیت کشتار خود آمار قابل توجهی را بر جای گذاشته و برای تامین جای خالی مرغ خوراکی قدم خوبی بردارد.


وی تصریح کرد: پرسنل زحمتکش این سازمان از ساعت ۴ صبح با تمام قوا توانستند دو خط ذبح گاوی و ذبح گوسفندی را همزمان بکار گرفته و اینکار موجب شد تا این رکورد خوب بدست آید.
قدرتی در خصوص ادامه فعالیت این سازمان برای ارائه گوشت بهداشتی به هم وطنان اذعان داشت: دو واحد بسته بندی دیگر به واحدهای بسته بندی کشتارگاه اضافه گردید که این کار ارزشمند در جهت جلب رضایت هم وطنان عزیزمان بوده است.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز ادامه داد: با افتتاح واحد بسته بندی در کشتارگاه خوشبختانه استقبال خوبی از گوشت بسته بندی صورت گرفت و مردم نشان دادند که علاقمند خرید و تهیه گوشت بهداشتی و شناسنامه دار هستند.
وی در پایان اضافه کرد: ما عنوان خدمتگذار کوچک مردم عزیزمان از اینکه توانسته ایم با بالا بردن آمار گوشت استحصالی قدمی در تنظیم بازار گوشت برداریم خداوند را شاکریم و امیدواریم بتوانیم به همراه همکاران خدوم در این مجموعه بتوانیم خدمات ارزشمند دیگری را به شهروندان ارائه نماییم.