شهردار تبریز شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر را بهترین دستورالمعل جلب مشارکت‌های خارجی خواند و گفت: با شیوه‌نامه مصوب شورای اسلامی شهر تبریز، ۹ هتل در مراحل مقدماتی آغاز عملیات احداث است.

به گزارش صنعت تبریز به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی اظهار داشت: امروز ثمرات همکاری شهرداری و شورا، در سرمایه‌گذاری‌های فکری و سلامتی بارز بوده و با ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و خانه‌های سلامت، منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در حوزه اعتیاد شده است.

شهردار تبریز، امنیت و آرامش را مهم‌ترین زیرساخت توسعه برنامه‌های سرمایه‌گذاری خواند و افزود: از برخورد با متخلف در هر جایگاه و مسئولیتی که باشد، حمایت می‌کنیم اما در عین حال معتقدیم تخلف‌های معدود، نباید تلاش شبانه روزی کل پرسنل شهرداری را زیرسوال ببرد.

نجفی، انتخاب شهردار تبریز به عنوان مدیر اطلس شهرهای اسلامی و عضو هیئت‌رییسه سازمان حکومت‌های شهری در خاورمیانه را یادآور شد و افزود: این هویت بین‌المللی شهرداری تبریز و انتخاب شهردار به عنوان مسئولیت‌های مختلف بین‌المللی، نشان از تمدن و فرهنگ فاخر شهروندان تبریزی دارد.

شهردار تبریز متذکر شد: این توفیقات قطعا در یک چشم‌انداز مشخص، می‌تواند حاوی فرصت‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری باشد.

نجفی، شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر را بهترین دستورالمعل جلب مشارکت‌های خارجی خواند و افزود: با شیوه‌نامه مصوب شورای اسلامی شهر تبریز، ۹ هتل در مراحل مقدماتی آغاز عملیات احداث است.

وی تاکید کرد: نباید برخورد با تخلف زمینه‌ یاس و سستی در شهر را فراهم کند، بنابراین باید در کنار یکدیگر، فضای خدمتگزاری را تقویت کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به گزارش‌های رسمی از کاهش نرخ بیکاری در شهر تبریز به ۷٫۳ درصد گفت: در کنار اقدامات و برنامه‌های گسترده دولت، قطعاً حرکت‌های توسعه و عمران شهری نیز در این کاهش نرخ، نقش داشته است.