استاندارآذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه “شستا” بنگاه‌دار مناسبی نیست، گفت: اکثر بنگاه‌های مرتبط با “شستا” دچار بحران و مشکلات اقتصادی و مدیریتی هستند و از این رو لازم به بازنگری اساسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز، مجید خدابخش ظهر امروز در نشست مدیران  شرکت “شستا” با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل “شستا” دولتی اداره شدن آن است، اظهار داشت: در اکثر کشورها از جمله ژاپن و اروپا “شستاها” به وسیله کارگروه‌ها اداره شده و دولت هیچ دخالتی در اداره امور آنها ندارد و برای همین است که دولت‌های این کشورها از جهت‌گیری‌های اقتصادی خارج هستند.

استاندارآذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه “شستا” بنگاه‌دار مناسبی نیست، ابراز داشت: با توجه به نتایجی که در شرکت‌های تحت مدیریت “شستا” به دست آمده که اکثرا هم در وضعیت مناسبی نیستند به نظر بنده تصمیم برای واگذاری واحدهای تحت مدیریت “شستا” به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، تصمیم بجا و درستی است.

وی ادامه داد: اکثر بنگاه‌های مرتبط با “شستا” دچار بحران و مشکلات اقتصادی و مدیریتی هستند و از این رو لازم به بازنگری اساسی دارند.

خاطرنشان می‌شود، دومین نشست کشوری معرفی شرکت‌های قابل واگذاری گروه “شستا” با حضور استاندارآذربایجان‌شرقی، مدیرعامل گروه “شستا”، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی استان امروز در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

منبع: فارس