مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز: باید بگویم که فعالیت‌های انجام گرفته برای تبریز ۲۰۱۸ لایق نمره قابل قبولی نبوده و احساس می‌کنم جای تلاش زیادی وجود داشت که می‌توانستیم به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

حسین منیری‌فر، امروز با اشاره به اینکه به علت کارهای تخصصی شهرداری تبریز سازمان‌های مختص به آن کارها نیز ایجاد شده، اظهار داشت: سازمان مختص به انجام پروژه‌های عمرانی برای سازمان عمران شهرداری تبریز تعریف شده که این سازمان جزو اولین سازمان کشور است.

وی افزود: در سال‌جاری سی‌امین سال تاسیس سازمان عمران شهرداری تبریز را جشن خواهیم گرفت.

نمره قابل قبولی برای استقبال تبریز ۲۰۱۸ نگرفتیم 

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پاسخ به اینکه آیا شهر تبریز آماده استقبال از تبریز ۲۰۱۸ است، بیان کرد: بنده اگر بخواهم این سوال را از طرف سازمان عمران شهرداری جواب دهم، باید بگویم که فعالیت‌های انجام گرفته ما لایق نمره ۲۰ نبوده و احساس می‌کنم جای تلاش زیادی وجود داشت که می‌توانستیم به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به برخی از هدف‌هایی که برای استقبال از تبریز ۲۰۱۸ داشتیم، نرسیده‌ایم.

تعیین دو هدف کوتاه مدت برای استقبال از تبریز ۲۰۱۸ 

منیری‌فر با بیان اینکه در این فرصت باقی مانده دو هدف کوتاه مدت برای سازمان تعریف شده، تصریح کرد: اولین هدف اتمام تمام پروژه‌های نیمه تمام است که این برنامه به مدیران شهری منعکس شده و با توجه به حساسیت موضوع شهردار و اعضای شورا نیز از پروژه‌ها بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: دومین هدف تعریف شده خدمات محلی در شهر براساس تامین آسفالت مناطق شهرداری است زیرا در حال حاضر فرصت احداث روگذر، زیرگذر، سالن همایش و پروژه‌های از این قبیل وجود ندارد و به هیچ‌وجه نمی‌توان پروژه‌های بزرگی انجام داد از این رو تصمیم به بهینه‌سازی وضعیت موجود کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با بهینه‌سازی وضعیت موجود از جمله ترمیم کوچه‌ها و خیابان‌ها و انجام کارهای هر واحد در کوتاه مدت می‌توان حالت قابل قبولی را برای استقبال از تبریز ۲۰۱۸ داشت.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم حداقل خودمان به خود نمره قابل قبول برای استقبال از تبریز ۲۰۱۸ بدهیم.

منبع: فارس