نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: از جمله اقدامات دولت برای تحقق شعار سال، ارائه تسهیلات اشتغال روستائی و عشایری است که متاسفانه نحوه اجرای آن توسط دولت با اهداف مجلس همخوانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی صنعـتیـمیـز،  سیدحمزه امینی در مورد میزان تحقق شعار سال ۹۶ که از سوی مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شد، از سوی دولت و مجلس اظهار داشت: میزان تحقق این شعار به آن میزان که انتظار می‌رفت رضایت‌بخش نبود هرچند دولت برنامه‌هایی برای تحقق آن داشت اما نتوانست به‌خوبی در این راه قدم بردارد.

وی افزود: از جمله اقدامات دولت برای تحقق شعار سال ارائه تسهیلات اشتغال روستائی و عشایری است که متاسفانه نحوه اجرای آن توسط دولت با اهداف مجلس همخوانی ندارد، وام‌ها طوری توزیع شده‌اند که ثروتمند غنی‌تر و فقیر ضیعف‌تر شده است.

امینی خاطرنشان کرد: اگر این طرح درست و با اهداف مصوب مجلس پیاده‌سازی شود، می‌تواند مسیری را برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر انقلاب نیز است، باز کند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در مورد عملکرد مجلس در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مجلس در تصویب قوانین برای حمایت از قشر ضعیف جامعه عملکرد خوبی داشته و باید دید دولت در اجرای آن تا چه حد می‌تواند موفق عمل کند.

وی در مورد عملکرد دولت در حوزه انتخابی خود نیز بیان کرد: عملکرد دولت در بخش گازرسانی، توسعه روستایی و اجرای طرح‌های نیمه تمام که بیش از پنج سال بود، راکد مانده بودند رضایت بخش است اما در حوزه اشتغال و تحقق شعار سال، نمره دولت قابل قبول نیست.

منبع: دفتر نماینده هشترود و چاراویماق