آذربایجان شرقی بر اساس اعلام اخیر دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت معدن و تجارت، در شاخص های ارزیابی به عنوان استان برتر شناخته شد.
به گزارش صنعت تبریز به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: این سازمان توانست درسال گذشته در ۱۸ شاخص به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.
غلامعلی راستی افزود: این سازمان توانست در شاخص هایی نظیر پذیرش هیات های اقتصادی و تجاری به منظور معرفی توانمندی ها و استعدادهای صادراتی کشور، برگزاری جلسات کمیته پایش تجارت خارجی استان، برگزاری کارگاه ها، همایش ها و دوره های آموزشی تخصصی، معرفی بافندگان به تامین اجتماعی و تجهیز واحدهای صنفی به صندوق های مکانیزه فروش در ردیف سازمان های برتر وزارت صنعت معدن و تجارت قرار گرفت.
وی ادامه داد: وزارت صنعت همه ساله بر اساس شاخص های مصوب و مدون ۲۵ گانه، اقدام به بررسی عملکرد و ارزیابی سازمان های صنعت سراسر کشور می کند که آذربایجان شرقی در سال های گذشته نیز توانسته در بسیاری از شاخص ها عملکرد مطلوبی داشته باشد.