به گزارش صنعت تبریز ، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در نهمین جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی بر توسعه فعالیت‌های صنعتی و معدنی در استان تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: همه مسئولان استان در تلاش هستیم تا مردم را از رفاه بیشتر برخوردار کنیم چرا که هر آنچه داریم از مردم است و هر جا که مردم در کنار مدیران بوده‌اند مدیران موفق شده‌اند.

وی مدیران را به همراهی با مردم و استفاده از توان مردمی دعوت کرد و اظهار داشت: باید قدر مردم را بدانیم و برای مردم هر آنچه را که در توان داریم در اختیار مردم قرار دهیم مردمی که ۳۶ سال سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و امروز گشایش‌هایی در زندگی مردم رخ می‌دهد.

جبارزاده اضافه کرد: در روزهای گذشته سالگرد شکست حصر سوسنگرد را سپری کردیم و در روزهای آتی نیز هفته بسیج را خواهیم داشت که همین روحیه بسیجی در مقاطع مختلف کشور منجی ما بوده است.

وی ادامه داد: هر کدام از ما کارگزاران که خود را با این روحیه تطبیق دهیم توان مضاعفی برای فعالیت‌ها و خدمات سازمانی خود خواهیم داشت و حفظ روحیه و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین مسئله است.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته در حوزه صنعت و معدن استان اقدامات زیادی شده که یکی از این کارخانه‌ها مس نفلین‌سینیت سراب است که یکی از مهم‌ترین آرزوهای مردم سراب بوده و مجتمع مس سونگون نیز از ظرفیت‌های بزرگ و مهم استان است که در این میان استقلال شرکت مس استان و تشکیل شرکت مس آذربایجان است و اگر شرکت ملی مس نتواند محصولات آن را صادر کند ما می‌توانیم در این میان فعالیت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صنعتی و معدنی در استان بیان کرد: تلاش داریم تا فعالیت‌های معدنی مختلف در استان تقویت شود و مردم بیشتری از مناطق مختلف از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

جبارزاده با یادآوری همراهی بخش خصوصی و دولتی در استان اظهار داشت: در حال حاضر اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان در جلسات مهم و رسمی دولتیان را همراهی می‌کنند و دیگر دولت و بخش خصوصی در استان جدا از هم نیستند.