فرماندار شهرستان اهر گفت: طولانی شدن مراحل اخذ مجوزها باعث عدم رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر می‌شود.

زاهد محمودی عصر دوشنبه در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر، گفت: در مراحل اخذ مجوزهای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران باید حتی در موارد جزئی نیز از این اداراه به آن اداره روند که لازم است دراین زمینه مسئولان ادارات دخیل در این امر عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی، افزود: با توجه به اینکه در شهرستان اهر یکی از مشکلات مسئله بیکاری است و هرچه زمینه برای حضور سرمایه گذاران تسهیل شود به همان میزان از  بیکاری نیز کاسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از مسئولان بانک های عامل در شهرستان اهر که تسهیلات اشتغال زایی می پردازند خواست با سیر مراحل قانونی و در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی، همچنین با اشاره به وجود ۱۲ هزار هکتار باغ در شهرستان اهر گفت: عمده محصولات تولیدی در شهرستان اهر سیب است که متأسفانه به علت نبود صنایع فرآوری با مبالغ کمتر به فروش می رسد که لازم است برای حمایت از بهره برداران جهادکشاورزی نسبت به خرید تضمینی سیب منطقه اقدام کند.

محمودی، همچنین با اشاره به تولید انواع صنایع دستی در شهرستان اهر احداث بازارچه دائمی صنایع دستی را ضروری دانست و از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواستار پیگیری احداث این بازارچه شد