استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جوانان استان توسط  کارخانه شیرین عسل تا دو سال آتی خبر داد. 
مجید خدابخش در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر با اشاره به سفر نیم روزه خود به شهرستان شبستر، افزود: مجتمع صنایع غذایی شیرین عسل، برکت بزرگی برای منطقه و افتخاری برای کل کشور است.
 وی با بیان این‌که همت و اراده مدیریت این مجموعه ستودنی است، اظهار کرد: به آقای ژائله به دلیل ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۵ هزار نفر و ایجاد زمینه برای کسب روزی حلال توسط کارکنان این مجموعه، نماد خلاقیت آذربایجان می‌دهم.
 وی با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال «اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر ضرورت توجه به تقویت تولید ملی، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بر اهمیت برون گرایی در تولید نیز تاکید داشته‌اند که منظور از این موضوع، داشتن رویکرد صادراتی در تولید محصولات و حضور در بازارهای مختلف جهانی است.
استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز آقای ژائله قول داهد که در عرض دو سال آتی برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جوانان استان، اشتغالزایی می‌کند.
خدابخش با انتقاد از وجود برخی قوانین دست و پا گیر و همچنین تورم قانون و بخشنامه و آیین نامه در حوزه تولید و صنعت، اظهار کرد: تبصره، بخشنامه و آیین نامه نباید مانع کار شود، بلکه همه با هم به قصد قربت تلاش کرده و در صورت نیاز از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای اصلاح قوانین استفاده کنیم.
وی توسعه سرمایه گذاری در استان با تکیه بر سرمایه سرمایه گذاران غیردولتی داخلی و خارجی را یکی از مهم ترین اولویت و اهداف خود اعلام کرد و افزود: بیکاری، اصلی ترین معضل کشور و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت است و تنها سرمایه گذاری در راستای کاهش بیکاری و حتی ریشه‌کن شدن آن موثر است.