نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:  بیکاری، فقر و گرانی سه معضل اصلی کشور بوده و راه برون رفت از آن نیز حمایت از تولید ملی است.
رضا رحمانی  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و مدیران سازمان ملی استاندارد برگزار شد قانون ارتقای کیفی خودرو و محصولات صنعتی بررسی شد و کمیسیون از سازمان استاندارد خواست در این خصوص اظهار نظر کند.

بازدید نماینده تبریز و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سازمان استاندارد

وی افزود: تولید کیفی یکی از راه های موثر در تولید ملی و به تبع آن توسعه صادرات و ارزآوری به مملکت است و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و معادن در انجام وظایف قانونی سازمان استاندارد در راه ارتقای کیفی محصولات داخلی حمایت لازم را انجام خواهد داد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به مدیران و کارکنان سازمان ملی استاندار گفت: شکی در سخت بودن کار شما نیست، اما نیاز است که در جهت تولید کیفی محصولات ایستادگی کنید، تحت هیچ فشاری قرار نگیرید چرا که مصرف کالای کیفی حق مردم است.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید کیفی باعث افزایش تولید و رونق تولید باعث اشتغالزایی و رفع بیکاری در جامعه خواهد شد، لذا ما نیز حساسیت زیادی برای ارتقای کیفی محصولات تولید داخل داریم.
رحمانی عنوان کرد: اعضای کمیسیون از دولت درخواست دارند تا دولت سازمان ملی استاندارد از نظر اعتباری و ساختاری حمایت کند تا برنامه های توسعه ای و ارتقای استاندارد این سازمان اجرایی شود.
وی همچنین خواستار ساماندهی واحدهای کنترل کیفی و حمایت قانونی از تامین شغلی کارکنان این واحدها شد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هر اقدامی که در جهت تقویت تولید ملی باشد یک تکلیف محسوب می‌شود، گفت: ارتقای کیفیت تولیدات در گرو ایستادگی سازمان ملی استاندارد بوده و باید به آن توجه شود.
رحمانی گفت: بیکاری، فقر و گرانی سه معضل اصلی کشور بوده و راه برون رفت از آن نیز حمایت از تولید ملی است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر انقلاب نیز بارها بر رونق توسعه ملی تاکید کرد‌ه‌اند، لذا استاندارد سازی و توجه به کیفیت محصولات برای توسعه تولیدات ملی امری ضروری است.
وی ادامه داد: اکنون در آستانه تدوین برنامه ششم هستیم و نیاز است که سازمان ملی استاندارد گزارشی جامع جهت ارائه به مجلس آماده کند.
به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس رهبر انقلاب بارها بر ارتقای کیفیت محصولات داخلی تاکید کرده‌اند و سازمان ملی استاندارد باید این مهم را مدنظر قرار دهد.