معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از اداره ثبت احوال شهرستان تبریز و دفتر ثبت احوال منطقه دو بر تسهیل و تسریع امور مردم در ادارات تاکید کرد.
به گزارش صنعت تبریز به نقل ازایرنا،سعید شبستری عصر یکشنبه در این بازدید ضمن گفت و گو با تعدادی از مراجعان در خصوص روند ارایه خدمات ثبت احوال و نحوه برخورد کارکنان این دفتر، میزان رضایت مندی مردم از خدمات ثبت احوال را ارزیابی کرد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جایگاه ثبت احوال و حساسیت خدمات آن در زندگی مردم، بر دقت نظر و جدیت کارکنان ثبت احوال در ارایه خدمات به شهروندان تاکید کرد.
وی، ضمن قدردانی از زحمات آنان خطاب به کارکنان ثبت احوال گفت: پذیرش مسئولیت به معنای عمل به تعهدات و وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده و هیچ بهانه ای برای عدم انجام وظیفه پذیرفتنی نیست.
شبستری با اشاره به نارضایتی برخی از مراجعان ثبت احوال از نحوه ارایه خدمات، خاطرنشان کرد: خوش رویی و خوش رفتاری با مردم مهم ترین وظیفه کارکنان دستگاه های اجرایی است و مشکلات شخصی ما نباید باعث برخورد نامناسب با مراجعان شود.
وی اضافه کرد: مراجعان به دستگاه ها باید تحت هر شرایطی پاسخ قانع کننده و منطقی دریافت کنند تا در پیچ و خم ادارات سرگردان نشوند.
شبستری همچنین تسهیل و تسریع در امور مردم را از جمله معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه ها عنوان و بر جدیت مدیران دستگاه های اجرایی در این خصوص تاکید کرد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان دستگاه ها و نحوه خدمات رسانی آنها به مردم، گفت: این بازدیدها معیار خوبی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است و مدیران نیز باید به این امر اهتمام داشته باشند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم در این بازدید دقت در انجام وظایف و ارایه خدمات به مردم را ضروری برشمرد و گفت: دستگاه ها باید در قبال اشتباه های خود پاسخگو باشد و مردم نباید تاوان اشتباه دستگاه ها و کارکنان آنها را بدهند.
ویژه ها
تجلیل استانداری آذربایجان شرقی از فعالیتهای رسانه ای صنعت خبرلری
معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با حضور در دفتر پایگاه...
تولید۱۵میلیون لوازم خانگی در کشور!!
مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت مدعی شد: در سال...