رئیس هیئت رئیسه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی گفت: بازدید از تبریز به ما نشان داد که این شهر قابلیت مطرح شدن در پایتخت فرش جهان را دارد و می‌تواند در زمینه صادرات به کل جهان ایفای نقش کند.
به گزارش صنعت تبریز غدا حجاوی امشب در دیدار اعضای هیئت رئیسه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی با استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تبریز شهری است که در جهان شناخته شده اما در دیدار از نزدیک نیز دیدیم که تبریز شهری بزرگ است.

رئیس هیئت رئیسه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی بیان کرد: بازدید از تبریز به ما نشان داد که این شهر قابلیت مطرح شدن در پایتخت فرش جهان را دارد و می‌تواند در زمینه صادرات به کل جهان ایفای نقش کند.

وی افزود: برنامه‌های خوبی در اصفهان اجرا شد و از اینکه ارزیابی‌های ما باعث شد تا تبریز پایتخت فرش جهان معرفی شود بسیار خوشحال هستیم.

حجاوی با تشکر از میهمان‌نوازی اصفهانی‌ها و برنامه‌ریزی‌های آنان گفت: در مدت چند ساعت توانستیم از مکان‌های زیادی بازدید کنیم.

رئیس هیئت رئیسه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی با اشاره به سفر قبلی این هیئت به تبریز گفت: کارآفرینان سئوال‌های متعددی داشتند که احساس می‌کنیم جواب به آنها خواهد توانست بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی رنگرزی با گیاهان را بسیار جالب توجه دانست و بیان کرد: سعی می‌کنیم تا این نوع رنگرزی را در کشورهای دیگر نیز ترویج دهیم.