اقدام شهرداری تبریز در نصب بنرهای بزرگ بر سر درمنازل شهروندان و معرفی آنان به به عنوان متخلف به دیگران در ماه های اخیر نه تنها متوقف نشده بلکه شهرداری اقدام به توسعه این امر نیز نموده است.
به گزارش صنعت تبریز ، شهرداری تبریز که در سالهای اخیر مبدع اقداماتی چون گذاشتن بلوکهای سیمانی بر درب منازل و مغازه های مردم و جوشکاری مخفیانه و شبانه درب خانه ها و کارگاه ها و نیز اقداماتی از این دست بوده در تازه ترین اقدام خود با نصب بنرهای بزرگ بر سر درمنازل شهروندان نام آنان را به عنوان متخلف به دیگران معرفی کرده و با تهدید شهروندان اعلام می دارد که راسا اقدام و هزینه ها را نیز دریافت می کند.
در یکی از این نمونه ها در منطقه ۲ شهرداری تبریز ، با نصب بنر بر خیابان و محل تردد خودروهای عمومی و شخصی و افراد مختلف فردی که انباری مسکونی را به تجاری تبدیل کرده با احراز هویت برای دیگران تهدید نیز شده است.
هرچند که عدم وصول مطالبات شهرداری تبریز و بدهکاری به پیمانکاران مختلف و نیز کسری بودجه شهرداری تبریز امری مسجل است اما تامین این کسری ها به طور قطع بازی با آبروی مردم نیست.
در حال حاضر حداقل در خیابان آزادی ، خیابان فرهنگیان زعفرانیه و خیابان گلشت این منطقه این بنرها نصب شده و یکی از مالکان این منازل در گفتگو با خبرنگار صنعت تبریز ضمن گلایه از این عملکرد شهرداری گفت :این کار باعث بی آبرویی بنده شده و اهل محل و فامیل به بنده طعنه می زنند.
وی ادامه داد: من هنوز پایان کارم را نگرفته ام و هنوز به شهرداری بدهکار هستم و منکر این موضوع نیستم اما اینکه شب بخوابیم و صبح یک بنر بلند بالا بر درب منزل مشاهده کنیم کار درستی نیست.
این شهروند تبریزی که مایل به انتشار نامش به علت تحت فشار قرار گرفتن توسط شهرداری نبود به بیماری قلبی خود اشاره کرد و گفت: بیماری من تشدید شده و در خانواده نیز تحت فشار هستیم و به شهرداری نیز مراجعه و درخواست برداشتن بنر را کرده ام که خوداری می کنند.