درحالی که زیر ساختهای آب و برق و راه مناسب شهرک سرمایه گذاری خارجی درتبریز مشکل دارد .معاون استاندار وعده برگزاری جلسه با معاون وزیر صمت برای حل این مشکلات خبر داد.
به گزارش صنعت خبرلری به نقل ازایسنا، جواد رحمتی در حاشیه تور صنعتی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ صنعتی سرمایه گذاری خارجی اظهار کرد: در شهرک سرمایه گذاری خارجی سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام شده و موقعیت خوبی نیز فراهم شده است؛ به طوری‌که علی‌رغم وجود مشکلات در صنایع کشور، بیش از۹۰ درصد واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در این شهرک صنعتی فعال بوده و اقدامات لازم در راستای فعال کردن مابقی واحدها در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق شهرک سرمایه گذاری خارجی، خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای با معاون وزیر صمت برگزار خواهد شد و در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات برق و آب مطرح می‌شود تا در راستای مرتفع کردن آن‌ها برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد.

وی گفت: عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی پل تقاطع غیر همسطح شهرک‌های صنعتی بعثت و سرمایه گذاری خارجی با جاده تبریز صوفیان شروع شده بود و سعی می‌کنیم هر چه زودتر اعتبارات مربوطه را تامین کرده و روند اجرای این پل نیمه تمام را تسریع دهیم.