رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با بیان اینکه باید درزمینه معرفی زیبائیها وسوغاتیهای تبریز دست به ابتکاراتی نوین بزنیم گفت: در شهرها یا کشورهای دیگر ظرافتهای خاصی به کار برده میشود که موجب معرفی بهتر ظرفیتهای گردشگری آن منطقه میشود.

رضا خلیلی که در جمع خبرنگاران صنعت خبرلری  ادامه داد: به عنوان مثال شیرینهایی که در تبریز تولید میشود و تنوع و کیفیت عالی هم دارد می تواند در اندازه های کوچکتر و بسته بندهای زیباتر و به صورت یک پکیچ واحد ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: حمل این پکیچ ها برای گردشگران راحت تر است  و می توان تبریز را هم بااین پکیچ های واحد آسانتر معرفی کرد.

این مسئول گردشگری به خاطرات خود در این زمینه هم اشاره کرد و افزود: حمل نمادهایی از تبریز در ابعاد بزرگ همچنین سوغاتیهایی ازاین شهر در مسافتهای طولانی دارای مخاطرات متعددی است.

وی ایده تولید پکیچ واحد سوغاتیها و نمادهای تبریز را موجب کارآفرینی هم دانست و عنوان کرد: قطعا با این کار استقبال از سوغاتیها باتوجه به قیمت پائینتر و کیفیت بهتر ، بیشتر هم خواهد شد.